Altijd up to date

Gefeliciteerd, uw product beschikt over een eigen internetverbinding en is daardoor altijd up-to-date! Via die internetverbinding kunnen we de prestaties van het product monitoren en kunnen we bij bepaalde producten online updates doen, zodat uw product correct blijft functioneren. 

De voordelen voor u: 

  • De monitoring en online updates* bevorderen de goede werking en (energie)prestaties van het product 
  • Via de online updates* zorgen we ervoor: 
    • dat het product de laatste software versie heeft en daarmee goed en zuinig werkt 
    • dat bugs etc. verholpen worden 
    • dat nieuwe functionaliteiten toegevoegd worden 
    • Voor de online updates* hoeft geen installateur langs te komen, dat bespaart u tijd 
  • Het product is met een eigen internetverbinding verbonden met het internet (niet via uw Wifi-netwerk), dit kost u geen geld 
  • Optioneel: als u of uw servicepartner de garantie van het product registreren of toegang tot ons monitoringportal hebben, dan kunnen we via de opgegeven contactgegevens service/assistentie op afstand verlenen. Bijvoorbeeld dat we u en/of uw servicepartner via mail kunnen informeren als er een storing is (of mogelijk gaat komen). En door de monitoringgegevens kunnen storingen ook vaker in een keer en/of sneller door de servicepartner verholpen worden. 

Waarom monitoren we? 

Het monitoren van onze producten gedurende de levensduur geeft ons veel inzicht in de werking en prestaties van onze producten. Daarom zijn de monitoringsgegevens belangrijk voor ons. Deze data wordt gebruikt om onze producten en hun (energie)prestaties verder te verbeteren. 

Afhankelijk van uw situatie kunt u in aanmerking komen om zelf uw monitoringdata in te zien, ofwel gratis, ofwel in abonnementsvorm. Klik hier voor meer informatie over monitoring. Voor warmtepomp Vincent bieden we gratis tijdelijk twee jaar monitoring aan (eindigt automatisch twee jaar na installatiedatum). Net voor afloop van die twee jaar krijgt u een aanbod voor een abonnement. 

Voor toegang in uw monitoringdata kunt u een mail sturen naar monitoringdienst@ithodaalderop.nl. Meld in die mail het serienummer van de warmtepomp en uw contactgegevens en adres. 
Als u wilt weten welke data we verzamelen tijdens de monitoring, klik hier.

Waarom updates over the air? 

Itho Daalderop kan zonder uw toestemming, via de internetverbinding van het product, het product* updaten. Deze updates zijn aanpassingen aan de software, waarbij nieuwe functionaliteiten worden toegevoegd of veranderd, waardoor (energie)prestaties worden verbeterd, bugs worden verholpen, etc. Zo blijft uw product altijd up-to-date, handig toch? 
Klik hier voor de privacyverklaring.

Vragen of uitschrijven? 

Als u inhoudelijke vragen heeft over de monitoring of u wilt de monitoring stoppen, stuur dan een mail aan monitoringdienst@ithodaalderop.nl. Meld in die mail het serienummer van de warmtepomp en uw contactgegevens en adres. 

Als de monitoring gestopt wordt, dan mogen wij reeds verzamelde data geanonimiseerd gebruiken voor analysedoeleinden. Let op: alleen de eigenaar van de installatie kan een aanvraag tot stopzetten van de monitoring indienen. 

* Nog niet alle producten kunnen ‘over the air’ geüpdatet worden.